Gå til innhold

Rust nederst på dør


g4ndersen
 Share

Anbefalte innlegg

slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen.

men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. :P den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen.

men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. :P den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^

Mekanikere er de verste du kjøper bil i fra. HUSK! ALDRI KJØP BIL FRA EN MEKANIKER, de vet alle triksa for å skjule skader, de jukser til ting slik at alt virker greit noen km til.

Dette har jeg hørt fra andre, til og med mekanikere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen.

men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. :P den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^

Mekanikere er de verste du kjøper bil i fra. HUSK! ALDRI KJØP BIL FRA EN MEKANIKER, de vet alle triksa for å skjule skader, de jukser til ting slik at alt virker greit noen km til.

Dette har jeg hørt fra andre, til og med mekanikere selv.

ja fikk å høre det etterbilen var handlet inn :/

bare vært problemer med det siden jeg kjøpte den. så har ikke fått det beste intrykket av BMW enda:P ( første bilen min )

men har da lært som gal:P etter all skruingen :P var helt blank :P rett fra moped til bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...