Ågedal Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Vurderer nå å selge min 318is coupè. Den er meget pen å se på. Den er kjørt 153215 km.Kjøpt fra bilforhandler for 4mnd siden, alt er i topp stand. Når jeg kjøpte den var den importert fra Tyskalnd, kjørt av en middelaldrende mann.Servicer var fulgt. Ingen rust på understellet,hele bilen er så å si rustfri.. Er en 93 mod,nesten 94modell;) Nye Angeleyes Rieger øyelokker oppe,ikke satt på en gang. + Noe annet små snadder jeg har satt på. Noen som har en prisantydning? hilsen kim ps. wonderbaum er harry ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Sleng innpå hvilken årsmodell bilen er også du, så har vi litt mer å gå ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Selge godbilen Ågedal? hva blir det nå`? japseplast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Selge godbilen Ågedal?hva blir det nå`? japseplast? nei,nå blir det noe villere håland..men den blir her muligeens, jon fredrik ville gi 75k:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg