Gå til innhold

BMW 320iS - 1988 E30


mnesby
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom noen er ute etter noe spesielt har de sjangsen nå! En 320iS som ser veldig bra ut (på bildene. Jeg har ingen ting med denne annonsen å gjøre - bare fant den på nettet).

"Beskrivelse

Italiensk M3 selges. Grunnet høye avgifter av biler med mer en 2.0 liter ble det laget en spesial versjon av Bmw m3 e30 til det italienske markedet. Bmw 320is 88mod,meget sjelden bil. Bilen er i meget god stand. 2.0 (s14) motor på 192hk og 210nm, samme motor som i M3 E30 bare kortere slaglengde. Går utrolig bra.Bilen er helt orginal unntatt supersprint effektanlegg og 17" keskin felger med 215-40-17. Bilen har orginalt bilstein understell.Et stor pluss med denne bilen er at den har billig forsikring siden den heter 320is og ikke M3."

Du finner mer info og bilder her: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =25&tot=25

Hadde jeg bare ikke hatt huslånet! Sukk, sukk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det som jo er spesielt her er jo at dette er en meget sjelden bil. Mulig at dette allerede er på vei til å bli et samleobjekt.

Det er fortsatt bare en 325i med en liten M3-motor.. så det er grenser for hva den er verdt selv om den er produsert i lavt antall.. mener jeg. De færreste vet hva det er uansett, og ikke skiller den seg ut visuelt, så kjøper man den får man ikke noe særlig "cred" for å ha en samlebil uansett. M3 får man til samme prisen, så _jeg_ hadde ihvertfall heller valgt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...