TOREBMW Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 da er det klart for treff på bryne utenfor stavanger..er det noen herfra som skal der? jeg var der selv i 2004 og storkoste meg,med en fin blanding av damer og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor har du fått denne infoen fra? Hvem arrangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 jeg komm er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor har du fått denne infoen fra? Hvem arrangerer? http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewt ... c&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Ok, flott takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Ok, flott takker bare hyggelig,regner med at du stiller opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Ja, siden det er et steinkast unna der jeg bor, så må vi vel støtte opp om de som tar seg bryet med å arrangere noe for oss bilinteriserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Skulle gjerne stillt opp siden jeg bor/bodde der, men akkurat den helga flytter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå