Mikaelft Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 hva var kravene på senkingen? når du skulle få det inn i vognkortet? hvor høy var bilen din og slikt da? Den var senket 40/40 Tok firehjulskontroll og justering av lys først (de papirene må du ta med deg) Og du må ha papir på senkesettet
The StigMeister Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Caben din er utrulig pen! Felgene var mega rå Hvordan går det med coiloversa? Mine fungerer utmerket. Ingen tegn til rust eller noe sånt.. eneste er at den gummistrømpa som skal beskytte imot støv er raknet på begge fordemperne.
Mikaelft Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Kjøpte sub'n i en bilstereobutikk her i Trondheim, men den finnes på nett og:) Coiloversene funker veldig bra her og. Gummistrømpa er der fortsatt:)
The StigMeister Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Kjøpte sub'n i en bilstereobutikk her i Trondheim, men den finnes på nett og:)Coiloversene funker veldig bra her og. Gummistrømpa er der fortsatt:) Min er senka max fremme, kan være noe der
duemorty Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 har du en link til det? digget bilen din sykt. Ser virkelig at du er glad i bilen din
anders87 Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Flere bilder av den på tråden her enn på forsiden eller? Orker ikke bla gjennom 20 sider nå, har så tregt nettverk shø
Mikaelft Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Er veldig mange bildere ja.. men dete er mest under oppbygging.. de nyeste er fremst:)
anders87 Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Ok, får sette meg ned da jeg har god tid og se gjennom Hehe..
Mikaelft Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Bilen er til salgs nå gitt! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5
Turok Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 hva var kravene på senkingen? når du skulle få det inn i vognkortet? hvor høy var bilen din og slikt da? Den var senket 40/40 Tok firehjulskontroll og justering av lys først (de papirene må du ta med deg) Og du må ha papir på senkesettet ok, bilen min er senket 40/40 men stylingen bygger den veldig ned, for jeg har samme sideskjørt som deg, bakfanger, m3 front med gt leppe og e46 bakfanger. så den er jo ganske lav hele veien rundt. hjulstillingspapirer og tuv papirer på senkesettet har jeg og merkene på fjærene er også ganske synlige. men det jeg lurte på er hva de måler utifra? om det er fra stylingen og ned til bakken eller fastpunktet på bilen (feks trevers, kanaler osv?)
Mikaelft Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 hva var kravene på senkingen? når du skulle få det inn i vognkortet? hvor høy var bilen din og slikt da? Den var senket 40/40 Tok firehjulskontroll og justering av lys først (de papirene må du ta med deg) Og du må ha papir på senkesettet ok, bilen min er senket 40/40 men stylingen bygger den veldig ned, for jeg har samme sideskjørt som deg, bakfanger, m3 front med gt leppe og e46 bakfanger. så den er jo ganske lav hele veien rundt. hjulstillingspapirer og tuv papirer på senkesettet har jeg og merkene på fjærene er også ganske synlige. men det jeg lurte på er hva de måler utifra? om det er fra stylingen og ned til bakken eller fastpunktet på bilen (feks trevers, kanaler osv?) Hei. De sjekket ikke noe sånt. Så lenge papirene og fjærene er i orden så er det OK!
Mikaelft Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Da er bilen solgt gitt og trillet sørgelig fra meg i dag :(:( Var litt rart å se den kjøre fra meg... menmen... studietid neste, fint med litt cash på konto da:) Fikk 150 000,- for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå