KarstenJulius Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg ønsker å kjøpe en BMW. E30, E34, E36 etc. Alt av interesse men bør være uten plastikk. Det haster ikke så vi kan gjøre en avtale fram i tid for den riktige bilen. Den må være EU godkjent og årsavgift betalt. Det kan gjerne være noe småfiks. En stor fordel hvis den befinner seg i nærheten av Bergen. Send PM eller send epost karsten (at) e36.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvilke motoralternativer/årganger er du ute etter? Alt av interesse? Skal jo etterhvert kvitte meg med en av mine.. men ikke riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir F Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg skal selge min 525i e 34 24v. Bilen er meget bra forutenom girkassen som går i nødprogram. Jeg kan levere bilen til deg i åsane visst du vil ha den. Har papirer på alt som er gjort og det er faktisk en god del. Ligger tilsalgs her på forumet. Pris skal vi alltids bli enige om visst det skulle være intressant. Problemet med girkassen er mest sannsynlig oljepumpen i kassen som er gåen så den trenger en overhaling og olje og filterskift. Bilen ble importert i 95 av Technicas og har vært 2 eiere før meg i norge. Send pm eller ring meg på 97409681. Ligger til salgs her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå