Kristov Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 1988 325i Touring Farge: Alpinahvit Bil: 258.000km Motor: 131.000 Må EU-godkjennes innen utgangen av juni i år. Reg.nr: SR23555 -Sentrallås -Alarm -ABS -Servo MÅ skifte: Eksosanlegg fra katalysator og bakover Bremseskiver og klosser foran Rust på bakluke og et rusthull i helt nederst på den ene forskjermen. Så er det litt overflaterust hist og her, men ikke værre enn at det ikke er bobler. Bilen trenger litt TLC for å bli bra i karrosseriet. Har noen ganger problemer med låsen til bakluka så det må sees over, ellers fungerer alt elektrisk. Mekanisk bekymringsfritt foruten det som må byttes. Ingen ulyder eller liknende. Motor går silkestrøkent og er det beste eksemplaret av M20B25 som jeg har hatt. Ellers tight og fin i gir, understell og drivverk. Det står en Recaro stol fra en E24 M6 i sort skinn i nå på førersiden, og et eldre Alpina ratt. Ellers helt og fin innvendig. Kassettspiller med CD-skifter følger også med. Årsavgift betalt og fri omregistrering i 2 måneder. Bilen står i Ås i Akershus. Selges som prosjekt eller delebil for HBO 15 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Eksisterer ikke per i dag, ser ut til at jeg høgger denne i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Denne selges nå i deler slik den står, starter med å hugge den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvor i landet befinner du deg? Hvis du orker lese igjenom annonsen så står det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 selger du bare motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 selger du bare motoren? Jada, hele bilen selges nå i DELER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 pris på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 pris på den da? Komplett med kasse osv, men eks. radiator og mellomaksel hadde jeg tenkt meg 8000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg