BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Forrige eier hadde satt på M3 speil uten å koble til disse. Skulle montere dette på plass, og fikk meg en liten overraskelse 4 ledninger fra kontrollenheten og 5 ledninger fra speilet og hvor bare 2 farger matchet Noe hjelp å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Bump....anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hmm ene er el gjord! og styrestrøm? forresten går det ann å stille no på speilene? eks bare opp, eller til siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Bryteren har jo 4 posisjoner vil jeg tro.. Altså: En av de ledningene er minus inn til speilet (eller omvent) og de fire andre er plusser (eller omvendt) som kobles på når du benytter deg av bryteren.. Var vel ikke vanskelig det vel? Hvis du bare finner ut hvilken av de ledningene der som er minus, å kobler de sammen, så er det bare å holde de andre ledningene en etter en imot hverandre, så trykker du på bryteren og bytter på ledningene inntill speilet reagerer riktig i forhold til bryteren, og når du da har funnet ut hvilke som hører sammen, så skjøter du bare de og vips, så er problemet ute av verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takker Skal gå ut nå å prøve meg fram...Har jo multimeter så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå