klabbus Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Ønsker å kjøpe stor kjørecomputer til min 93 325IA Må være i god stand. Helst uten noen pixel feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Ønsker å kjøpe stor kjørecomputer til min 93 325IAMå være i god stand. Helst uten noen pixel feil. har ein eg .. men A-temp knappen er inntrykt.. muli det går ann å berre bytte knappen.. ellers fungere den heilt topp.. ingen pixel feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klabbus Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 hmm, har du bilde® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hmm, har du bilde® ja kan ta eit imorgo eg.. den ligger innpakka:) ein eg sendte den til henta ikkje pakka so eg fekk den i retur.. har du mob nr eg kan sende bilde på? hvor bor du? skal østover på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 meina i dag:) har jobbet natt skift:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå