Hammerstad Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Når jeg kjører kommer det "massive" lyder fra bakpartiet. Det er som om noe er løst... 95% sikker på at det ikke er løst eksosanlegg. Men har fått høre at det kan være brukne fjærer, noe jeg også ikke tror det er. Men skal jeg tippe tror jeg det er demperne som lager lyden. at den slår i noe som lager lyden. at det er foringen på toppen av dempern som er gåen. Noen som tror det, eller kan det være så enkelt at det bare er fjærgummien som er så slitt at det ligger metall mot metall og lager lyden... Noen som har noen gode forslag, bare og komme med det, alle forslag er hjelp... TAKK
Michael Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Hvilken bil...?? På min e36 hadde begge øver festene til bakdemperen hoppa ut. Svingarmsforingene kan også lage no jævlig leven hvis dem hopper ut.
Hammerstad Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 hehe, glemte bilen ja... er en E36 92 mod 318i....
Kjell Z3 Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Ikke godt å gjette det når ikke du har klart det som har hørt lydene Du får få noen til å gynge bilen din litt mens du lytter etter lyder, du finner det nok.
Jan e34 Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Skranglelyder kan komme fra den biten av fjæra som er knekt av, som ligger der og skrangler. En annen svakhet på e36 er demperinnfestingen, der det anbefales å bruke samme del fra e46 m3.
Hammerstad Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 kk, så de går om i hverandre... kjekt og vite... skal ta opp så snart som mulig og se etter om jeg ser om jeg kan se noe... kan være det ikke er verdens største feil.... eller i hvertfall det jeg håper...
Aracna Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 I værstefall kan det være festene til bærebroen bak som er knekt eller løsnet fra kasosseriet. Da nå du sveise nye fester. Skjekk alle de andre forslagene først, er det forsatt "løst" er det stor sannsynlighet for at du her en del arbeid forran deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå