Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd eg ikkje fekk lånet i tider til å kjøpe denne bilen, eg hadde lett henta denne bilen hadde ikkje det vert for att eg har invistert mykje i turbo bygg no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tid å svare før nå..

Forsvarer selvfølgelig ikke juks og triks.. Her ligger det nok heldigvis en tråd om denne, slik at man kan lete seg etter info om bilen..

Dog må jeg få legge til, at selv om km. stand på denne er 230 000.. Skal du lete lenge etter en E36 med mindre km. stand som faktisk er i bedre teknisk stand.. Hadde vel ikke akkurat brydd meg så mye om de siste 50 000km der gitt. Man må også se mer på slitasje enn km. stand, da mange biler med 250 000km på telleren kan være mindre slitne enn de med bare 200 000.. På denne er utrolig mye byttet, og fikset opp i.. Det er hvertfall ikke løgn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tid å svare før nå..

Forsvarer selvfølgelig ikke juks og triks.. Her ligger det nok heldigvis en tråd om denne, slik at man kan lete seg etter info om bilen..

Dog må jeg få legge til, at selv om km. stand på denne er 230 000.. Skal du lete lenge etter en E36 med mindre km. stand som faktisk er i bedre teknisk stand.. Hadde vel ikke akkurat brydd meg så mye om de siste 50 000km der gitt. Man må også se mer på slitasje enn km. stand, da mange biler med 250 000km på telleren kan være mindre slitne enn de med bare 200 000.. På denne er utrolig mye byttet, og fikset opp i.. Det er hvertfall ikke løgn..

det er ikke det som er poenget her.. trur heller ingen her inne tviler på tilstanden på bilen, (hvertfall ikke når du hadde den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Det husker jeg ikke nå tror jeg.. Men det er vel CCFL ringer fra det som het Novatio, men de selges jo overalt.. Også er det vel blinkers fra Gs? Mulig det var Schmiedmann.. Kan jo også være ebay.. Klare blinkers med svart bakgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne brukes som vinterbil i Trondheim så jeg for noen uker siden. :)

Vet ikke om den er i daglig vinterbruk, men er ikke umulig den er ute på vift i helgene :) Har sett den av og til selv, men er ganske langt imellom nå for tia. Bekjennt av meg som har den, jobber vel på wist i trondheim vedkommende for tia, om jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke nå tror jeg.. Men det er vel CCFL ringer fra det som het Novatio, men de selges jo overalt.. Også er det vel blinkers fra Gs? Mulig det var Schmiedmann.. Kan jo også være ebay.. Klare blinkers med svart bakgrunn :)

Er det ikke styling-tech blinkers? Mener jeg kjøpte chrom og du kjøpte svart litt etterpå da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det kan godt hende faktisk..

Har forøvrig fått bilder av denne bilen igjen, og den ser fortsatt, velholdt og flott ut! All honnør til den nye eieren som jeg har forstått bruker den svært lite..

Etter min mening, er den fortsatt en av Norges flotteste E36 sedan.. Nå har jeg ikke sett så mye av de "ny-produserte" på forumet her, men vær velkomne til å kome med tips på tråder jeg MÅ se på.. ;)

Men turbo er visst på vei nedi motorrommet der.. Kan bli spennende å høre neste oppdatering.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men km standen?! Hva har skjedd der!?!

Det som dessverre skjer med de fleste gamle BMWer... Synd denne også er rammet av syka.

9000km i året? Yeah right...

Vel, min har gått 8200km/året uten juks, så de finnes.:)

Den har nok gått mer enn som så ja..

Har sagt det før og sier det igjen, på sånne prosjekt må man bare drite i km.stand.. Legger du det til grunn for den bilen der gjør du en bommert.. Det er få E36'er uansett km.stand som er så stram i fisken som den var da jeg solgte den.. Husk på at det her er en bil jeg bytta nesten alt på.. Det er også godt dokumentert bakover i tråden her.. For 130 000' er det mye E36 for pengene etter min mening..

Uansett, rett må være rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...