Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

HenrikE30+

Sånt skjer... :D

Begynner jo å ligne en temmelig ok pris da....

Jeg hadde ikke skjems av å kjøre rundt i den, nei.

Skrevet

Det står 180 lapper i annonsen, men jeg får 200 lapper selv med 1700kg, og den er vel en god del tyngre enn det..? Er så lei av uriktige opplysninger i annonser. Må jo sjekke opp ALT selv.. :roll:

Skrevet

Det er det han fikk beskjed om da han ringte biltilsynet og tollvesenet,

om han fikk feilaktig info er det beklagelig...

Det er vel ingen som har bedt deg sjekke opp noe som helst og

hvis du ikke er seriøst interessert i bilen så synes jeg ikke så veldig synd

på deg fordi du må bruke 5 minutter på dette :wink:

Forøvrig er det bare å ringe selger hvis man vil vite mer og er oppriktig

interessert :)

Skrevet

Jeg tror nok at den bilen veier rundt 1900-2000kg. Uansett, bilen ser jo veldig bra ut og en E38 er en flott vogn. Man får en bil som koster langt over en million MINDRE enn nypris :shock:

Skrevet
Det er vel ingen som har bedt deg sjekke opp noe som helst og

hvis du ikke er seriøst interessert i bilen så synes jeg ikke så veldig synd

på deg fordi du må bruke 5 minutter på dette :wink:

Så det er min feil at det kryr av annonser med uriktige opplysninger? Det er mer generelt at jeg er lei av at man må dobbeltsjekke alt av opplysninger i div annonser.

Skrevet

Hvis du føler at du må sjekke alle annonser så værsågod,

men å klare å fortolke utasgnet mitt til at du har skylden for alle

feil i annonser var vel kanskje litt i overkant :lol:

Feil forekommer dessverre ofte, men skal man kjøpe en bil bør man

vel uansett sjekke alle fakta uavhengig av hvor man kjøper den.

Vet som sagt ikke mye om denne bilen, har prøvd å beklage opplysningene

på vegne av kameraten min som selger den.

Du har fått frem et poeng og som sagt; hvis du ikke er interessert i bilen

er det vel ikke nødvendig å ødelegge salgstråden med kvelurering heller :wink:

Poenget her er uansett at bilen er rimelig i utgangspunket :)

Skrevet

Veier nok godt over 2 tonn.

Brutterns tidligere 95 750iA med doble ruter etc veide 2100 i vognkortet. Denne her har da protecion/armerte dører etc som det står så vekta må jo være opp mot 2150kg..Hvis ikke mer.. Jeg får ca 243.000,- i avgifter med 2150kg og hvis den er regga etter juni 95.

Skrevet

Den er regga 03.03.1995 i følge annonsen.. men pass deg nå Ellingsen, ellers får du en lignende "beklagelse" som jeg fikk over... :lol:

Skrevet
Den er regga 03.03.1995 i følge annonsen.. men pass deg nå Ellingsen, ellers får du en lignende "beklagelse" som jeg fikk over... :lol:

Det er jo meningen med et forum også at man skal kunne diskutere vel :)?

Skrevet

Det er jo meningen med et forum også at man skal kunne diskutere vel :)?

Enig :) En meningsutmåling er lærerikt og man må skille mellom person og sak uten å bli hårsår...

En salgstråd kan også brukes til diskusjon bare man holder seg til topic

og det ikke blir for mange useriøse henvendelser.

Foreløpig ser dette bra ut, men er først og fremst ute etter de som er interessert i selve bilen.

Da jeg kun videreformidler denne annonsen bør som sagt folk ta kontakt med selger :D

Skrevet

Eit spørsmål ang bilen, var det nokon spesiel grunn til at den vart levert med doble ruter og armerte dører?

Er det noko historik til bilen?

Skrevet

Heisann dere, jeg har en 1996 e38 750 iL med doble ruter å den står i 2018kg, Jeg gav 260000,- for min å den hadde gått 130000km. Alle servis tatt fra bmw verksted. Hagen eiden den tidligere, men jeg kjøpte den av forhandler. Mine doble ruter er for lydisolering.

Eneste jeg ville ha forandret på bilen min nå er at jeg ville hat sort skinn slik som det står i anonsen på den bilen det er snakk om over her.

Skrevet
180,000 i avgifter står det i annonsa..

Er klar over det, men fortsatt billig eller?

tror ikke det.. en bekjent hentet hjem en tilsvarende,strøken bil. 99mod, med alt utstyr, til nogn linde samme pris.

Den skulle jeg likt å sett.

På en 99modell 750iA så er det pr.d.d. ca 330.000,- bare i avgifter. Så kommer fort på 500' for en grei 750 med avgifter.

den bilen eg snakker om fikk de for 100k i tyskland, den skal registreres i utlandet, og er derfor ikke momset... denne bilen hadde ca 1cm tykke side ruter, vet ikke hva som er orginalt og ekstra eg men!?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...