fasttuning Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Har et komplett sett med angel eyes hoved lykter til E30 og et sett til E34/E32 til salgs.. Lyktene er ny i eske og er komplett med alt man trenger for montering,med bruksanvisning pä Engelsk.. Alle lyktene har ringer,og de er E-merket,sä de er lovlig ä bruke,dvs ingen problemer pä EU kontrollen.. Pris: 2800 kr pr par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 crome eller svart te e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Lyktene ser slik ut som pä bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Er du prutbar? 2500 for sett til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er du prutbar? 2500 for sett til E30? Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 De koster 2450.- på JO Bildeler.. NYE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Du sier d ja??? Interesant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hallo hvorfor kjøre Bmw,mye billigere å kjøpe Lada.. Kan sikkert finne enda billigere lykter også,men hvis kvalitet har noe å si,så kan man ikke bare se på prisen...Er det gøy å kjøpe lykter som dugger etter et 1/2 år,eller å kjøpe dempere som lekker etter 1000km.. Det jeg prøver å si at det fort kan bli dyrt å kjøpe det billigste.. Nå skal ikke jeg si at det som selges for 2450kr ikke er kvalitet,for jeg vet ikke hva han selger..Fant verken bilder eller priser på hjemmesiden.. Nå spiller det ikke noe rolle for meg lenger hva lyktene koster noen andre steder for nå er lyktene solgt,så da er dte ikke noe tema for meg mer Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå