Zipp0 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Heisann.. På tide og bytte traversforinger på bilen min tror jeg. Det smeller når jg clutcher i oppoverbakker eller under pådrag. er vel 4 foringer. like greit og bytte alle eller er det bare de fremre som er slitt mon tro..? blir powerflex foringer etter å ha lest masse bra om de. noen som vet verkstedprisene på dette? føler at detta ikke er en jobb jeg gidder å gjøre i garasjen uten noe særlig verktøy.. eller hvis noen føler at de kan dette og har lyst til å tjene non kroner i sommer. Mvh Kenneth
ChrZZ Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Kjøp isåfall powerflexforingene på www.koed.dk . Så sparer du penger på det også. Evt, se om det er andre deler du skal ha i samme slengen.
Zipp0 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 har ringt litt rundt i dag og alle mener at det er bærearmsforingene som har tatt kvelden. kom på 1800,- eks mva må vel ha presse på disse foringene også?? tjente ikke noe på foringer hos koed siden jeg ikke trenger noe annet akkurat nå så ble det faktisk dyrere med frakt og alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå