espski Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei Ettersom min gamle CD-spiller nektet å spille CDer så har jeg bestilt meg en ny bmw cd-spiller. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få fjernet "listene" som er rundt cd-spilleren. Jeg har hørt at det skal være en fordel før man setter inn den nye Har dere noen gode råd å gi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Ikke bare en fordel, men rett og slett nødvenidg om du har tenkt å skifte 1. Ta av den høyre interiørlista. Passasjersiden altså. Begynn i hjøret ved døra, bruk en skrutrekker eller noe i kant og vipp ut. Vær forsiktig for å unngå riper. Så drar du den bare av videre bortover. Vær forsiktig og ikke få for mye bøy i den. 2. Løsne en skrue på hver side av spilleren og så ta av interiørlista der, og dra spilleren ut. Enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 hva skal du gjøre med den gammle spillern? jeg trenger en når bilen skal selges, kun for synet sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå