Analex Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Er det lovlig å sote lykter bake eller framme? Evt. montere lykter som er tonet fra fabrikk. Må dette godkjennes i vognkortet? Legger ved et bilde.
rolfi Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Det er ikke lov å spraysote lykter, men det er mange som gjør det så det er ikke det verste du kan gjøre liksom. Lykter er godkjente sålenge de er E-merket!
cornelius Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 er lov med orginalsotede lykter så lenge de er E merket, men ikke lov med hjemmesota lykter...
Sagen Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Er det lovlig å sote lykter bake eller framme? Evt. montere lykter som er tonet fra fabrikk. Må dette godkjennes i vognkortet? Legger ved et bilde. Gamlebilen min jo!!!!! Var jeg som fikk sota disse lyktene. Ble gjort på lakkeringsverksted, samtidig som stylingen på bilen. Var ikke mulig å se det var uorginalt (utenom merkingen da). Brukt klarlakk, blandet med lakken til bilen. Vet du forresten hvor bilen går hen nå? Eller var det bare et bilde du fant? Håper den blir stelt godt med
Analex Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Skrevet Juni 23, 2006 Var bare random bilde jeg kom over, Silverback. Pent sota
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå