BMW_Larsen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 trenger en bil når jeg skal bygge den om til m5.. må være fri for rust.. og ikke hvit! helst litt utstyr.. så jobben blir lettere.. men om motor er defekt lr sliten i understell lr noe sånt er d ikke problem.. helst dem med 24v.. men ikke nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 30k er litt mye når jeg bare trenger kroseri.. hadde sikkert vore yperlig og byggd på men for dyrt descerre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva slags pris hadde du tenkt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 skall bare ha skallet jeg så ser for meg meg en pris rundt 10k.. ser d står en på autodb 6k..men er noe rust.. og det er ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå