gosh Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 For litt over 2 uker siden stoppet bmwn, og jeg var sikker på at det var bensinpumpa, ettersom den suse lyden som høres da du vrir om tenninga ikke var der lenger.. Jeg har sjekka sikringer, relèr, og alt fungerer. Så jeg tok alt i fra hverandre, (bensinpumpa) fant ingen feil, satte alt sammen igjen, så starta den. Men et par dager senere skjedde det igjen, så jeg tok nok en gang av og monterte igjen. Nå starter det ikke, altså må det være dårlig kontakt et sted? Noen andre som har opplevd dette før? Takk for svar
Terje325i Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 sjekk om det er god kontakt på ledninga som går inn på bensinpumpa,,viss den ikke får strøm så går den jo ikke rundt med en kamerat av meg så hadde kontakta eiret vekk..
gosh Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 sjekk om det er god kontakt på ledninga som går inn på bensinpumpa,,viss den ikke får strøm så går den jo ikke rundt med en kamerat av meg så hadde kontakta eiret vekk.. Ok, skal dobbeltsjekke det
Terje325i Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 det kan også være bensinfilteret ditt som er tett..bensinpumpa tror der er trykk,, så den pumper ikke bensinen.
viper Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 samme skjedde med meg også en del ganger, fant ikke ut hva det var for noe helt til bensin-pumpa mi streika helt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå