TOREBMW Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg fikk mail om påmeldingsfristen går ut om 10 dager ,så jeg meldte meg på bimmers.no som klubb jeg er det mange andre her har eller skal det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Stiller jeg ut står jeg med E30Klubben, ja fristen er 1 juli folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Supert Tore! 'jcvold' har sørga for at vi står registrert der, så han skal nok stille der.. E46 coupé tror jeg.. Håper virkelig at det blir en liten gjeng der! Har som jeg nevnte i den andre tråden mekka en liten banner, og stiller såklart med skiltplater og klistremerker om det skulle bli noe liv i leiren. Prøver å få til en dagstur selv, evt. forventer jeg en god 25-årsfest _på_ Gatebil! Hvordan ordner folk seg med overnatting og slikt? Telt? Hvor lenge skal dere være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Meldte meg på jeg Håper på å treffe likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Supert Tore!'jcvold' har sørga for at vi står registrert der, så han skal nok stille der.. E46 coupé tror jeg.. Håper virkelig at det blir en liten gjeng der! Har som jeg nevnte i den andre tråden mekka en liten banner, og stiller såklart med skiltplater og klistremerker om det skulle bli noe liv i leiren. Prøver å få til en dagstur selv, evt. forventer jeg en god 25-årsfest _på_ Gatebil! Hvordan ordner folk seg med overnatting og slikt? Telt? Hvor lenge skal dere være? jeg drar med meg en diger campingbil.så den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 For en luksus.. Tror man satser på en dagstur her i gården, har verken campingvogn eller campingbil tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 sov i bilen, gunnar - helst med hjelm på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hehe.. Er vel et visst lydnivå hele natta ja.. har sovet i bilen før. Det er ikke spesielt behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg glemmer aldri han karen på 2004 (?) Gatebil videoen som er på utdrikningslag som satt på med M5 til Strand. Hjelmen hans sjangla på hodet og det så ut som karen skulle kaste opp Må få til noe liknende på deg Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 noen herfra som camper på partycampen i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 blir ikke til jeg kjører min egen bil.. skal sove i fattarn sin buss på campen.. nyte noen kalde...gleder meg som pokker.. kommer nok til å bli rimelig vilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 noen herfra som camper på partycampen i år?? hvor skal partycampen være iår da? om den skal være på den utmarka som i 2004 melder jeg pass.den opplevelsen der ligger veldig høyt på lista over verste opplevelser vassa i gjørme til knerna .sto i en uke og vaska bmw og campers for gjørme.usj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 i fjor var det helt knall på partycampen da.. ligger på samme sted. Blir partycampen på meg om det blir penvær! ellers er det bare gjørma der som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg ser at det går an å kjøpe billett som gjelder fra torsdagen av. Noen som vet hva som skjer på torsdagen egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg ser at det går an å kjøpe billett som gjelder fra torsdagen av.Noen som vet hva som skjer på torsdagen egentlig?? Er vel bare at man kan komme å campe da, for at man kan være der fra morran av på fredagen... Programmet er jo ikke kommet enda. Området eller partyteltet var ikke åpent da vi kom til Vålerbanen litt utpå kvelden i mai i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå