Øystein E30 M3 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hei! Noen som har en ide om hvor jeg kan finne nødvendige papir for å få felgene mine inn i vognkortet? Felgene heter: Mille Miglia 1000+ Ser forøvrig slik ut: Alt jeg vet om felgene er at de er en gammel modell som mest sannsynlig er tatt ut av produksjon for mange år siden! De er 3-delte og er av dim.: 8,5x17 og 10x17. Tviler på jeg klarer å få de godkjennt (innpressset avviker en del fra orginalt) men de er verdt ett forsøk! Noen som kan noen triks kanskje ? Takker for tips/svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Finner kontaktinfo på hjemmesiden: http://www.millemiglia.co.uk/ Er verdt et forsøk å spørre om papirer kan skaffes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Herregud for en pen bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takker til begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå