Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pen bil

53f706b4.jpg

hva er ET på disse felgene foran og bak

hva er bredden på disse felgene foran og bak

er det 19" eller 20"

hvordan senkesett har du på bilen.

Skrevet
OT, men.. Du som har tadd bildet? Har du flere fra treffet? Min coupe som man ser i bakgrunnen der.. :)

jeg har ikke tatt bildene, men de ligger på gatebil.no på mediaforumet

jeg er bare intressert i fakta om felgene og understellet på bilen jeg.

driver å ser etter det perfekte utsende til min bil, så jeg syntes at bilen så veldig bra ut, men jeg synnes at det kunne vært et annet et eller mer bredde på felgen foran. ellers er bilen meget pen.

Skrevet

Ser veldig ut som TSW Kyalami felger. De har akkurat den el. en veldig lik modell. Kan ikke være mer en 19" etter mine øyne.

Skrevet
Ser veldig ut som TSW Kyalami felger. De har akkurat den el. en veldig lik modell. Kan ikke være mer en 19" etter mine øyne.

stemmer at felgen heter det men det er ikke det jeg lurer på. viktigste er hva bredden på felgen bak og foran er. å ET på bak og for felgen

Skrevet

vist du vil ha tak i eiern av bil tar du å skriv ned reg nummeret ringer biltilsynet å sir du val ha navnet på eiern av biln! du oppgjer reg nummeret å vips så har du navnet=) når du har navnet å adressen sender du tlf navn adresse til 1881.. :)

Skrevet
ER helt sikkert en 325ci club sport. De har vanligvis den spoilern og den fargen. Forøvrig en fæl spoiler, og det er nesten utrolig at den er original på bilen! :wink:

Du får både 320 og 330 med clubsport-pakken og i estori-blå farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...