Gjest Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Skulle skifte fra dette skogsrattet: Til dette: Viste det seg at originalrattet hadde en slik tilkobling til bilens ledningsnett: Mens det "nye" rattet har en slik tilkobling: Noen som vet om det lar seg gjøre å bruke det nye rattet i bilen min, er ute etter svar fra folk som har gjort denne operasjonen før. Tør ikke begynne å prøve noe triksing selv uten at jeg vet at det er trygt. Er trossalt høyeksplosivt sikkerhetsutstyr det er snakk om. Gjelder forøvrig en mars 93 utgave av en 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Det står litt om de forskjellige rattene her: http://home.earthlink.net/~frankie66/cars/diy/E36_steeringwheel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Det står litt om de forskjellige rattene her:http://home.earthlink.net/~frankie66/cars/diy/E36_steeringwheel.html Takker så mye, ser ut til at siden inneholder all info jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Du må ha ny type slepering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Du må ha ny type slepering Jepps, har det, den står på rattet. Mangler bare en del "steering column switch bracket", blir bestillt hos BMW snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ah, ja, den har jeg og byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 litt ot: men ser ut som du har hele regnskogen i e36`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 litt ot: men ser ut som du har hele regnskogen i e36`n din 'Ja, ikke sant. Utrolig at noen faktisk bestiller sånt nytt i bilen sin, sikkert dyrt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Treverk hører ikke hjemme i biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå