M3 Yngve Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg ønsker å kjøpe en E-36 Coupe som må være registrert helst før 1996 i Norge. Helst en som har godt jorden rundt eller har motor havari. Eller annen defekt. Kan godt være litt skade å sliten. Så billig som mulig. Mye rust er ikke intr. Men ellers alt av interesse. NB. MÅ VÆRE REG I NORGE FØR 10/5-97. Ta kontakt på mail, pm eller ring: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 M3 prosjekt? Legg ut en tråd om ombyggingen når du setter i gang da! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det stemmer. Skal se om ikke det blir noe bilder etter vært ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er det ingen som har en dårlig bil de ønsker å få noen kr for. Må jeg bygge 4 dørs?? Eller så for jeg bygge en god gammel E-30 igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvorfor før 10/5? Biler reg. 12/7-96 er jo avgiftsfrie i dag.. og selv om du finner en sen '96 så er det bare noen tusenlapper i avgifter.. 95% bruksfradrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg mente 12/5-97. Da jeg litt tid på meg til å bygge om bilen. Da kan jeg forhåpentlig få den godkjent til våren. Kan godt være sent i 97 også. Er ikke sikker jeg rekker å bli ferdig på så kort tid. Så har det med kr å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Da har jeg vært heldig å fått kjøpt meg et lite prosjkt som er regget 4/12-96. Så da trenger jeg ikke flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå