Lien Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg skiftet termostaten i dag til en med 80 grader siden den som satt der begynte å bli slitt (les: farlig nærme rødpunket ved vanlig kjøring), men nå ligger strekken hakket over 1/4 på skalaen noe jeg syntes er litt lavt. Skal jeg stole på temp.føleren min eller har jeg kjøpt feil termostat? Jeg mente det var 80 graders som skulle brukes men med 88 grader kommer jeg jo mye nærmere midten på skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hva står det på den gamle? Har litt for kald termostat på 520'n også etter mine begrep, men det er den eneste som er å få tak i.. både originaldeler og Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det står 80 grader på den og men den åpnet nok ikke før på 92-93. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg hadde 80 grader på min og det funket bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Sto temperaturmåleren din midt på da? Kan jo være at føleren min begynner å synge på siste verset for noen ganger hakker den litt opp og ned... Jeg kan ta et bilde senere i kveld så skal dere få se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Måleren stod cirka midt på vanligvis. Like før toppen min røyk så hadde måleren litt unormal "hopping" i blant, vet ikke om det hadde noe med saken og gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Slik ser den ut ved driftstemperatur. Vil dette ha noen praktisk påvirking på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Helt grei temperatur det der, se om du finner selve sensoren og test den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Skal se på sensoren ja.. Kan hende den begynner å bli sliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå