bmwdude Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Sjekket ut ei japansk e30 klubb side og fant en meget bra film av e30 og drifting. Litt dårlig kvalitet men ligger på denne linken.. Inn på hoved siden og trykk på windows play tingen eller va det er!! http://www.bmwe30clubtaipei.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Den E30 Warsteiner'n er vist popp der borte også Var det ikke en fra forumet som eide den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 får ikke klikka jeg - fytti hææælvete for en side! "so 90ies" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Skulla vært mere slikt her i norge også morro skli sidelengs med bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Den E30 Warsteiner'n er vist popp der borte også Var det ikke en fra forumet som eide den? Kjell Rune hadde en Warsteiner e30 ja, men det er nok ikke denne Tarjei fra Skien som eier den nå hvis ikke jeg tar helt feil.. Er til salgs Edit: Må også legge til at det er STOR forskjell på den som Kjell Rune hadde, og denne på filmen her... Edit2: Internetten min som er treig, så ikke at de hadde bilde av bilen til Kjell Rune som bakgrunnsbilde der! Beklager. Får skylde på Sandefjord Bredbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Den E30 Warsteiner'n er vist popp der borte også Var det ikke en fra forumet som eide den? Kjell Rune hadde en Warsteiner e30 ja, men det er nok ikke denne Tarjei fra Skien som eier den nå hvis ikke jeg tar helt feil.. Er til salgs Edit: Må også legge til at det er STOR forskjell på den som Kjell Rune hadde, og denne på filmen her... Det er nok Kjell Rune's tidligere Warsteiner som ligger som bakgrunnsbilde på den sida der ja! Men har ikke sett noe film ennå fra den siden der, så hva som befinner seg der skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Endelig drifting uten en eneste Nissan 200sx Ser ekstremt glatt ut,er det noe annet enn vann utpå banen eller??? Ser vertfall morro ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 fy FAEN for ei sie! var ganske lik min _første_ html side laga i word 7år siden eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 hm..får bare opp masse spørsmåltegn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 legg ut direktelink til filmen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Den E30 Warsteiner'n er vist popp der borte også Var det ikke en fra forumet som eide den? Kjell Rune hadde en Warsteiner e30 ja, men det er nok ikke denne Tarjei fra Skien som eier den nå hvis ikke jeg tar helt feil.. Er til salgs Edit: Må også legge til at det er STOR forskjell på den som Kjell Rune hadde, og denne på filmen her... Det er vel den i bakgrunnen på siden det snakkes om? Det er ihvertfall Kjell Rune sin eksbil. Ser forøvrig at det er mye skandinavisk der, er linka til VS Motors M5 også på en side. E30-filmen får jeg ikke noen klikkbar link på.. der det er en Windows Media-logo som det står HKSPE på, og BMW E30 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 fant en film http://www.bmwe30clubtaipei.com/Untitled.htm edit: det var en fææl musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ingenting er så deilig som en E30 i fri flyt......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_ Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 http://ae86levin.free.fr/ueo_style-1.wmv den du mener?? va syyyk film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå