Gå til innhold

har en handle liste jeg.................og den blir lengre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm jeg ønsker følgende deler:

bakrute senker... om den er lakkerert i lagunegrønn er det et kjempepluss!

effektanlegg.. noe som gir mye lyd fra seg helst brukt... høy db :P

alt som er lakkert i lagunegrønt og som ønskes solgt tas imot for vurdering. har ikke helt den rette fargekoden men jah... lagunegrønn får holde nå.

interiør ønskes oxo, helst dørpaneler på alle fire dørene.

Dette er en 318i 1991 model E36......................

Skrevet

Hallo,

Kan skaffe deg et senkesett..1300kr + frakt ...

Komplett sett med dempere ca 4100kr + frakt...

45/30 eller 60/30 eller 70/30

men regn med ca 3 uker leverings tid..

Lasse

Skrevet

hmmm hvorfor sliter vi som har denne modellen... uffa meg... men hva er forskjellen på de to forkjellige prisene du gir meg, (im just a girl, whats your excuze :P ) liksom 1400 til over fire..stort forsprang, hva er mest relevant for ei som skal selge etter sommeren. og er det med godkjennings papirer...... kan ikke være det laveste heller bcoz i have a bad habbit... : cant see the sleeping policemen at all time.. :oops:

Skrevet

hehe nai det var nok gjerna ein dårlige unnskylding jah men det jeg ikke helt sjønte var ;;; må jeg har dempere og fjøringer:::eller kun fjøringer?

Skrevet

Helt riktigt det som a-olsen sier ang prisene....

jeg kan tenke meg at et 60/30 sett vil passe bra til bilen din.70/30 er vel litt extremt..

Ja begge settene har TUV papirer.

Er selfölgelig en fordel ä kjöpe komplett sett.

Vil du ha bakrute senker...jeg skal til Haugesund til helgen kan ta med en ned der..Er jo ikke sä lange biten i fra stavanger til haugesund. :D

Lasse

Skrevet

HAHA jeg har ingen interesse å kjære til haugesund for en bakrutesenker, koster jo mer i bensin og båttakst enn hva hele bakrute senkeren koster nytt..... men hvilken pris oppererer du med på den du skal kvitte deg med... og hvilken tilstand har den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...