Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4x4

nesten ingen rust på ramme og kaross..

hevet og med gode dekker.

starter og går fint..

ny motor ca 150000km

platten er hel og fin.og alt fungerer..

er eu ok

bet årsavgift

selges til første med seriøst bud

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

Skrevet

Bilen ble begjært avregistrert 8. mai..

Er hevingen godkjent? Har du noe mer info om bilen? Motorstørrelse, drivstoff, osv..? Hengerfeste?

Skrevet

tviler jeg på...

2liter bensin.

godkjent hevesett,

ikke hengerfeste.

men det er jo en smal sak og finne..

jeg kjøpte den 20mai..og da var vertfall alt i orden..

Skrevet

Vel, den er begjært avregistrert i Vegvesenets register, fra 8. mai 2006, så ser Politiet eller Biltilsynet den ryker skiltene (hvis de sjekker de da). Kan være en bagatell, men hadde jo vært interessant å vite før et evt. kjøp.

Skrevet

ja såg det nå.skal skjekke opp i saken.men blir selvsakt solgt uten begjæring på skilt :lol::lol:

dem nevnte det vertfall ikke når jeg var inn og omreggan :shock:

Skrevet

Har de begynt med avskiltning for slikt allerede nå? Og årsavgiften skal jo også være i ok før man får omregistrert... måtte ihvertfall det på en tidligere bil jeg kjøpte med 1.5 utestående årsavgift.. (som jeg fikk trukket fra salgssummen og ordna selv).

Skrevet

var det svaret jeg fikk av han.ringte han nettopp.og han sa den var betalt forseint..men skal ringe inn i morgen og skjekke opp det her...

var det dine felger du henta hos meg i stavanger??

Skrevet

A-ha. Ja, da var det mine. Bor jo utenfor Tønsberg, mens foreldrene mine bor på Lye.. så fattern handla felgene for meg, og så skulle Kjell Rune fikse frakt bort hit, men det tok litt for lang tid, så vi henta de igjen da vi var hjemme for å besøke familien (og hente felger!) i påsken (tror det var da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...