m50turbo Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 4x4 nesten ingen rust på ramme og kaross.. hevet og med gode dekker. starter og går fint.. ny motor ca 150000km platten er hel og fin.og alt fungerer.. er eu ok bet årsavgift selges til første med seriøst bud
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Bilen ble begjært avregistrert 8. mai.. Er hevingen godkjent? Har du noe mer info om bilen? Motorstørrelse, drivstoff, osv..? Hengerfeste?
m50turbo Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 tviler jeg på... 2liter bensin. godkjent hevesett, ikke hengerfeste. men det er jo en smal sak og finne.. jeg kjøpte den 20mai..og da var vertfall alt i orden..
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Vel, den er begjært avregistrert i Vegvesenets register, fra 8. mai 2006, så ser Politiet eller Biltilsynet den ryker skiltene (hvis de sjekker de da). Kan være en bagatell, men hadde jo vært interessant å vite før et evt. kjøp.
m50turbo Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 ja såg det nå.skal skjekke opp i saken.men blir selvsakt solgt uten begjæring på skilt dem nevnte det vertfall ikke når jeg var inn og omreggan
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Høres rart ut.. kan jo være det er noe sånt som mangel på ansvarsforsikring? .. men den skal jo være i orden før omreg..
m50turbo Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 eller at forrige eier betalte årsavgift alt forseint??
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Har de begynt med avskiltning for slikt allerede nå? Og årsavgiften skal jo også være i ok før man får omregistrert... måtte ihvertfall det på en tidligere bil jeg kjøpte med 1.5 utestående årsavgift.. (som jeg fikk trukket fra salgssummen og ordna selv).
m50turbo Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 var det svaret jeg fikk av han.ringte han nettopp.og han sa den var betalt forseint..men skal ringe inn i morgen og skjekke opp det her... var det dine felger du henta hos meg i stavanger??
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Har jeg henta felger hos deg? Snakker vi der ved Johs Lunde for over et år siden eller?
Gunnar Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 A-ha. Ja, da var det mine. Bor jo utenfor Tønsberg, mens foreldrene mine bor på Lye.. så fattern handla felgene for meg, og så skulle Kjell Rune fikse frakt bort hit, men det tok litt for lang tid, så vi henta de igjen da vi var hjemme for å besøke familien (og hente felger!) i påsken (tror det var da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå