Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nøkkelen som følgte med bilen når den var ny. Den er veldig slitt og jeg vurdere å kjøpe en ny. Det jeg lurte på var om det er muligt å få andre modeler på nøkkelen med finere design eller må jeg ha den samme designen på nøkkelen? Kan jeg eks velge en 5serie nøkkel.

Skrevet

ja, men min er VELDIG slitt, forrige eier var en kvinne med lange negler så det bokstavlig talt et hull der du ser hun har presset neilen ned :S

Skrevet

Bestilte ny nøkkel til en E46 1999 modell like etter jul. Da fikk jeg nøkkel lik den jeg har på E39 2000 modell, = låser med BMW-logoen i mitten, åpner med knapp forran og knapp for koffert bak.

Denne kostet ca 2000,-

Skrevet

Se i instruksjonsboka til bilen din, der vil du se hvilke nøkler du kan få til din bil...

Mulig du også ser det på realoem.com. Tast inn de sju siste siffer i chassinr. på bilen.

Skrevet
Bestilte ny nøkkel til en E46 1999 modell like etter jul. Da fikk jeg nøkkel lik den jeg har på E39 2000 modell, = låser med BMW-logoen i mitten, åpner med knapp forran og knapp for koffert bak.

Denne kostet ca 2000,-

takker det høres bra ut :D

Skrevet
til e36 med startsperre betalte jeg 400,-.

ble ikke svimmel av det akkurat. Kunne velge hvilken nøkkeldesign jeg ville ha, de hadde noenlunde samme priser.

var det en med fjernstyrings lås? har alttid hørt nøkklene kommer på rundt 2000kr.

Skrevet

Kopi av nøkkel til e34 hos møre beslag: 90,- (og da trenger jeg kun reg.nr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...