Gå til innhold

E-34 ti 10000 eller bud

Geir F
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min 525iA. Bilen er i veldig bra stand men girkasse må overhales eller byttes. Den hadde en ordentlig understellservice på 235000km der alle foringer ble byttet med powerflex foringer samt styrestag osv osv. Bilen er nylig satt på 40mm senkesett med dempere og har hvite blinklys(untatt baklykter). Bilen har gått 242000 men den er godt vedlikeholdt og motoren går som ei klokke(ingen antydning til tikking) og bruker så og si ikke olje. Har papirer på absolutt alt som er skiftet(slitedeler for 15000 i februar i år). Nye piggdekk på 15 og nye sommerdekk på 15. Bilen er rød og er grei i lakken. Eu godkjent mars i år. Nytt brukt eksosannlegg med katalysator følger med da det som er på bilen er dårlig. Ett kupp for den som har litt greie på girkasser og skrur litt selv. Grunnen til att jeg vil selge er att jeg har ikke peiling på og skru selv og det blir for dyrt og sette den inn på verksted for meg. Ekstremt bra bil teknisk med masse nye deler og dokumenterte 242000km. Følger oxo med skiboks i samme farge som bil. Bilder kan sendes på mail. prisantydning ca 10000 eller kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kristov: Ja den funker til den blir varm så kutter den og går over i nødprogram og da går den kun på ett gir. 4. tror jg. Tusen takk for att du la ut bilder bimmerking. Ikke bry dere om prisantydning, bilen blir solgt til høystbydende men ikke for slikk og ingenting. Vil ha igjen litt for den. Bilen skal bort uansett så er bare og komme med bud. En her hjemme bydde meg 15k men synes d ble litt lite. Har ikke brukt bilen siden problemene oppsto og nå har den vel stått ubrukt i 3-4uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med min far idag og vi ble enige om å bare få bilen bort da jeg har sett på ny bil. Glem att jeg skrev 40000 i mitt første innlegg.(har ringt bmw førde idag og de mente att jeg ville få max 20 lapper med defekt kasse.) Ikke synlig rust på karrosseri utenom noe lakkrust ved bensinlokk. Så alle bud blir registrert, men hadde håpet på over 10000 da alt utenom girkasse er i skjønneste orden. Selger den med stort tap :( Vil ingen ha den blir den mest sannsynlig spiker siden jeg ikke har plass og venter ny bil om ikke lenge. mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...