maartn Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 "Student-felgene" på plass, har ikke så mye penger å bruke på felger, men synes selv det er et ok resultat! Sto nemlig stålfelger på bilen fra før. Hva synes folket om disse? Jeg skal fjerne noe rust i hjulbuene + lakkering av fangere og kanaler i helgen.
DaggEn Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Jeg skal fjerne noe rust i hjulbuene + lakkering av fangere og kanaler i helgen. Det kommer nok til å gjøre susen. Utrolig kjedelig med plastfarger på bilen..
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Fine de! Blir bra når du får på mine hvite blinklys på sidene, hehe
maartn Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 selfølgelig .. du har jo hjulpet meg på vei med sideblinkerne nå så gjelder det bare å finne noen rimelige baklykter.. rop ut om noen har liggende
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Dette ble det bra det!!! Sitter ganske paaan i Spani`n``.. Svarte saa vanskeliga tastatuuur.. Som jeg savner bilen min... 6 fager uten og enda 7 til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå