BMWPower Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen som har et lite kjøleskap jeg kan ha på kontoret?? Evnt mikro også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg har micro som vi skal på kontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg har micro som vi skal på kontoret Good shit, ta den med imorgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 skal se om jeg får den med meg i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 skal se om jeg får den med meg i bilen.. Hvis ikke d er plass e Vitoen, så får jeg lånt meg en Scania R620 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 hehe..den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen??? Trenge kjøleskap sårt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Sjekk på ABR senteret på avaldsnes, der har di masse gammle kjøkken ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 regner med det er firma under oppstart her nå. Greit å lage hold-it å grændis på jobben *skrive av på firma* Tror jeg har et kjøleskap stående, men det er uaktuelt å sende til haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Sjekk på ABR senteret på avaldsnes, der har di masse gammle kjøkken ting. Oki, thanks for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 regner med det er firma under oppstart her nå.Greit å lage hold-it å grændis på jobben *skrive av på firma* Tror jeg har et kjøleskap stående, men det er uaktuelt å sende til haugesund Hvor holder du hus da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe, i akershus. Rettere Nesodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ingen som har? Trenger ikke være så lite heller, tar imot alt nå. Alt smelter jo her inne i denne varmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå