Idar T.H Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Endelig fått på M-tech styling. Er veldig fornøyd selv... Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Meget pen bil ja.. Men vi må få noen fler/bedre bilder. Liker e46 coupe med m-tech.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Pent ! Hvor mye ga du for m-tech pakken og hvor kjøpte du den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Pent ! Hvor mye ga du for m-tech pakken og hvor kjøpte du den ? Takk! Jeg kjøpte det på Tronrudbil i fredrikstad, kjøpte bilen der også. 14000 ca måtte jeg gi for det...sikkert ikke det billigste stedet, men synes det var like greit å kjøpe det der, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Meget pen bil ja..Men vi må få noen fler/bedre bilder. Liker e46 coupe med m-tech.. kommer flere, så fort jeg har fått gjort den ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Herlig! Meget pen bil Gleder meg til å se flere bilder :} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Grattis Idar! Men du har ikke glemt hva jeg nevnte for deg tidligere i dag vel? Senkesett må komme på plass snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Ser ganske pent ut det Tenker jeg skal sette på en M- Tech bafanger på min. Syns den er en av de peneste til E46 Felgene dine er skikklig nice er det 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 mtech på e46 er knalltøft. Noen litt fler bilder hadde jo vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Ser meget bra ut dette, og flere bilder blir flott . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Flott! Kommer speil også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Grattis Idar! Men du har ikke glemt hva jeg nevnte for deg tidligere i dag vel? Senkesett må komme på plass snart.. Takk takk! Har ikke glemt hva du sa nei, Kommer så fort jeg har råd til det. Hvor mye hadde du senka din e46 egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ser ganske pent ut det Tenker jeg skal sette på en M- Tech bafanger på min. Syns den er en av de peneste til E46 Felgene dine er skikklig nice er det 18"? Synes m-tech bakfangeren er den peneste jeg å. Felgene er 225-40-18", synes de passer bra, og fine å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Flott! Kommer speil også? Det kommer vel det å...men det er ikke første jeg går til innkjøp av.. Og flere bilder kommer folkens, så fort jeg får tid til å vaske den og knipsa noen bilder. Takk for all positiv tilbake melding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå