Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser helt like ut men med forsjellig delenummer (selvfølgelig) du kan ikke skade noe med og prøve. putt dem på og gi en tilbakemelding slik at vi finner ut om den går bedre eller dårligere. sikkert mange andre som også lurer på det :):shock::idea:

Skrevet

skal du ha mere effekt må du vel mest sannsynlig ha mer luft og. 323 er jo ikke akkurat strupa på bensinsiden så vidt jeg veit

Skrevet

Det er forskjellig ohm såvidt jeg vet,var en kompis som prøvde å få til 325i dyser på en 320 turbo,men ga opp.

Det er så liten forskjell på cc uansett så øk heller grunntrykket litt hvis den går magert..

Skrevet
Det er forskjellig ohm såvidt jeg vet,var en kompis som prøvde å få til 325i dyser på en 320 turbo,men ga opp.

Det er så liten forskjell på cc uansett så øk heller grunntrykket litt hvis den går magert..

hva mener du med cc og grunntrykk?

Skrevet

cc er hvor mye den fløder i minuttet,og grunn trykket på bensinen.

325i har 145cc eller 195cc husker ikke,og grunntrykket er 3 bar.

Skrevet

er ikke for å få e ffekt jeg gjør dette, men fordi dysene på 323 er ødelagt. jeg har 325 dyser liggende. vil den få for mye bensin? drukne?

Skrevet

En bekjent av meg som holder på med et lite turbobygg påsto at 323 dysene sprutet lengre og kraftigere enn 325 dysene. Noen som kan bekrefte dette?

Han skulle bruke 323 sprut på M20B25

Skrevet

Det er cc som gjelder og 325i fløder mer bensin... ikke noe å diskutere,større dyser er større dyser,men det er ikke sååå stor forskjell på 320/323i dyser og 325i dyser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...