Gå til innhold

Hanskeromslykt ønskes kjøpt!


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Fant ut at bilen blir ikke komplett før jeg får en hanskeromslykt (som den forrige eieren har mistet, spist, surret bort, donert, etc).

Noen som har en liggende? Er vel litt søkt om noen har den og vil selge, men er jo verdt et forsøk :)

Tenker altså på denne (2):

116di.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg f.eks. sjekket på en E30 323i fra 1986, så er det ihvertfall -samme- delenummer, så skal vel være den samme, i teorien. Vet ikke om den du har er fra en 323 eller 325 osv. Men burde vel være samme. Hva vil du ha for den? Den virker, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, begynner å bli sjeldent har vært så heldig at den har fulgt med i begge e30'ene jeg har kjøp - solgte den ene uten for å ta vare på til neste.

Men jeg må sjekke opp om jeg faktisk finner den andre. Før jeg selger.

Etter hva jeg husker er det svakt lys i den, men det er nok bare pæra.

Disse er faktisk fra 323 og 325, tror ikke det er noen forskjell.

Hvis ikke så er ebay et alternativ: http://motors.search.ebay.com/bmw-flash ... QQfromZR40

koed har jo i alle farger også tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk ut som at de hadde på gsbildeler allikevel (men et annet delenummer??) hmm.. uansett... delenummeret fra ebay (samt bilde) og delenummeret på gsbilder stemte (de har visst TO like lykter, men forskjellige nummer).

så de har 3 inne på lager, så da kjøper jeg like godt en nu. Med tanke på at de kan gå til noen andre før jeg evt får kjøpt :)

Men da vet du ehrnst, at hvis du finner den, så kan du i teorien ta litt høy pris for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...