R.T.S Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 har du begge bakdørene til e34 i diamansvart?? og kanskje en venstre forskjerm? svart den og.. jepp ring eller sms så fikser vi det
haakon Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 er det meste likt på sedan og touring? panser osv? el er det feks andre dører? trenger et høyrespeil,men ser de fleste andre har en annen type. har samme som e36..tror jeg
Liverbird Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Hei Ser du har tenkt å selge to orginale niv. regulerte dempere bak til m5.... eg har lekkasje på ein å er veldi interesert i å kjøpe de to dine viss de er helt i orden!!?? Har selv ein 90 mod m5. Er de gått mange km de demperene?
Ingebrigtsen Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Hei Har du dører i lyseblå? (Gletscherblau metallic)
R.T.S Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 er det meste likt på sedan og touring? panser osv? el er det feks andre dører?trenger et høyrespeil,men ser de fleste andre har en annen type. har samme som e36..tror jeg du har facelift speil.. og det har jeg så er bare og ringe hvis du skal ha
R.T.S Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 HeiSer du har tenkt å selge to orginale niv. regulerte dempere bak til m5.... eg har lekkasje på ein å er veldi interesert i å kjøpe de to dine viss de er helt i orden!!?? Har selv ein 90 mod m5. Er de gått mange km de demperene? de er foreløpig reservert ! men blir ikke den handelen noe av kan du jo få kjøpe dem . de er et par ar gamle og i god stand !!
_Ludde_ Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 lurer på om det går ann å sette inn klimaanlegg i min 520i m50 91?
haakon Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 alt går men hvis du ikke har det fra før så er det visst mye jobb. noen har tatt det opp før her mener jeg,men fant ikke de innleggene nå ihvertfall.............
_Ludde_ Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 mern er det klimaanlegget ditt noe man kan sette inn i en bil med helt vanlig varmeapparat?
R.T.S Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Skrevet Juni 29, 2006 mern er det klimaanlegget ditt noe man kan sette inn i en bil med helt vanlig varmeapparat? må ut med dasjbord ++ må regne med en god helge jobb ja. det elektriske passer rett i kontakten . men regner med du må ha en annen ac pumpe brakett siden min har stått på en s38 b36
R.T.S Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Skrevet Juni 29, 2006 bilde av "facelift" speila? dem er like som e36 speil i utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå