_Ludde_ Skrevet Juni 29, 2006 Skrevet Juni 29, 2006 mern er det klimaanlegget ditt noe man kan sette inn i en bil med helt vanlig varmeapparat? må ut med dasjbord ++ må regne med en god helge jobb ja. det elektriske passer rett i kontakten . men regner med du må ha en annen ac pumpe brakett siden min har stått på en s38 b36 er det ikke mer som skal til? hmm, hørs nesten farlig lite ut syns jeg da men. eller kanskje jeg bare skjønner feil?
R.T.S Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 forsøkt å ringe idag,men ingen hjemme...? prøvde og ringe deg nu jeg men ingen svar var det touring bakdemperne du var ute etter ?
R.T.S Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 kjøper 4*el vinduheis. du har mail OG PM ikke fått pm nei ! mail er mulig men den sjekker cirka en gang i mnd får vel sjekke nu da
sugress Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 da er pm nummer 2 sendt. og mail. har ikke hørt fra deg. skal du selge eller ikke? har du et mobilnummer jeg kan nå deg på? steven
R.T.S Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Skrevet Juli 1, 2006 har du et mobilnummer jeg kan nå deg på? steven pm nr 2 kom den ....... les post nr 1 der står tlf!!!
lapsapdoi Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 Har du forsterkeren enda? eventuellt bilde? passer den til e36?
haakon Skrevet Juli 1, 2006 Skrevet Juli 1, 2006 forsøkt å ringe idag,men ingen hjemme...? prøvde og ringe deg nu jeg men ingen svar var det touring bakdemperne du var ute etter ? jobbe-helg og glemte tlf hjemme...og det var demperne ja
NSS Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 R.T.S: Du har vel tilfeldigvis ikke en bærebro med hjulnav og hjullager liggende til salgs? Til 520i 1988mod?
jumpin Skrevet August 7, 2006 Skrevet August 7, 2006 Har du panser i Diamantsvart? Er det den brede typen eller den smale du har? Tror eg har den smale typen panser.....
kristian88 Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 har du v8 panser og grill og det som trengs for å montere det. venstre forsjerm rustfri diamantsvart?? mvh kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå