Mack10 Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Hvor lang tid bruker et verksted på og skifte en kule?? Mest sannsynligvis den ytre siden det visst er en "slitedel" på e36 har jeg hørt..
Bøen Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Med riktig verktøy går det 15 min. fra bilen går inn på løftebukken til den er av igjen. Arbeidstiden reknest som regel med minstetid og da burde det ikke koste noe mer og ta begge to. Har hørt at noen klarer og slå den ut, men jeg bruker et hydraulisk verktøy og presser ut mens bærearmen står på bilen.
ChrZZ Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Husk å evt heller bytte til E30-bærekuler istedenfor kjøpe nye vanlige e36-kuler. Da har du samme problem igjen like fort. E30 er mye bedre. Verkstedet mitt anbefalte at jeg (dvs, de) heller burde bytte dem til E30.
ChrZZ Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Minnes at både schmiedmann og mekanikkeren sa at det skulle gå helt greit. Men det hele er jo bare én telefon unna en mekaniker
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Om kulene passer i E36 armene vet jeg ikke...men E30 armene passer rett på E36 iaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå