Gå til innhold

Dunkelyd på e30

bauf2k
 Share

Anbefalte innlegg

Halla.

fikk skifta hjullager på høyre side bake + dempere og fjøre bak. etter vi fikk skrudd ihop alt og skulle testkjøre den, kom den e dunkelyd etter jeg slapp ut gasspedalen. dunkelyden kommer ifra bakenden en plass. men blir bare dunkelyd når jeg gasser på og så slipper gasspedalen.

vært på eu kontroll og var endel småfeil, blandt annet så må jeg bytte traversforinger bake. søkte litt på forumet og ser noen andre åsså har sånn lyd. kan det da være foringen som lager denne lyden? var ikke sånn lyd før vi skifta hjullageret og demper+fjøre. åsså var det en annen sak, skulle skifte demper og fjøre fremme åsså,men skjønte ikke helt hvordan man skal få av demper. kan ikke finne noen fester på den nedre del av demperen. demperen som står på har en skål rundt seg som holder fjørene,men den nye demperen er uten skål. må jeg da bruke den gamle skåla?

ble litt mye det her, er litt fersk med skruing på bil åsså,så kansje litt dumme spm. :roll: -bilen er en e30 325i .86mod-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det er foringa som er gåen hos meg da, har 2 liggende.

men er vel en drittjobb å gjøre alene,som jeg forstod :wink:

kan man isåfall kjøre noe langt med noe sånt? har bilen stående ca.4mil ifra verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...