Odland318is Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Noen som har gode tips ang soting av siderutene fremme? Mulig å ta av dørtrekket slik at pakningen blir adskilt fra vinduet? Prøvde meg på soting her om dagen, og alt ble 100 % utenom nederst i hjørnet med speilet. Får jo ikke filmen bak og nedi pakningen der. Så det flasser og løsner etter noen turer opp og ned i døra. Ufattelig mye enklere å sote den gamle Sierraen... Tips mottas med stor takk
Arild G. Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 for å få 100% resultat så må du vel ta ut ruta for å sote den
BMW324TDa Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 ....... det er sant. Lettest da. Kan ta filmen langt nedenfor pakningen da. Og ta ut ruta, det er ikkje så komplisert som det høres ut som. I hvertfall ikkje på en coupe uten vindusrammer..
boost Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 super enkelt da:) røsk av dørtrekket bare. par skruer hva slags fil du skal ha på da?
Mirakulix Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Ta ut vinduet. ellers ber du jo om et jallaprodukt! det høres kanskje ut som mer arbeid.. men jeg tror du blir å bruke mer tid på å PRØVE å få det fint uten å ta ut glassene.
MR.H Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Er du dyktig, trenger du ikke å ta av ei rute, er du ikke dyktig så ta dem av. Så enkelt! Mvh
///MoePower Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Enig der... Jeg har sotet vinduer både når de har stått i og når de har blitt tatt ut, og det er MYYYYE enklere å sote de når du har tatt dem ut! Tro meg!
Tommy Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Bare å ta av trekket, så kommer du til hele ruta. MEN ikke bruk vindusheisen på 1-2 uker etterpå, så filmen får sette seg.
Bmwray Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Det enkleste du kan gjøre er og lukke dørene og gå bak og ta koble fra batteriet så når du lukker opp igjen går ikke vinduene ned
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Det enkleste du kan gjøre er og lukke dørene og gå bak og ta koble fra batteriet så når du lukker opp igjen går ikke vinduene ned Evt foran, slik vi med isbil har det
Odland318is Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Det enkleste du kan gjøre er og lukke dørene og gå bak og ta koble fra batteriet så når du lukker opp igjen går ikke vinduene ned Eller bare vri dørlåsen over i lukket posisjon når døre er oppe og la det stå Men kommer mest sannsynlig til å ta ut vinduet. Skal ikke ha noe halvgjort. Fikk veldig gode tips av 'boost' om å sjekke ut solfilmgruppen.no. De hadde skikkelige greier:) Kjør hardt kjør stil sier de...
Arax Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 En ting jeg lurer på, er det lov og sote alle rutene på bilen ? sånn at man kan få jevn soting over hele og ikke bare veldig mørkt bak og litt på side vinduene bak ?
Zipp0 Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 ikke lov og sote sidevinduer foran og frontrute.. men ellers fritt fram
boost Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 ikkje bruke rutene på 1-2 uker.. hørt sånt tull.. har kjøpt inn ei væska eg no som gjer at du kan kjøre oppe å ned rutene dine 2 timer etterpå .. berre pass på at du har skjært kantene bra til.. om du bruker zalo so kan du få sjolder i filmen.. zalo går det litt lenger tid før den tørker... men eg har no brukt rutene mine samma kveld uten problem med at det løsner..
boost Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 men sitter e36 coupe ruta i noen klips eller? i botn? send svar på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå