Gå til innhold

Flau :)

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte hjem fra trening i dag og tok igjen en svart e30 med skriften "Strong bitches" i bakruta i et lyskryss. Så at det var en ung pen blond dame som kjørte den. Saken var den at jeg begynte å svinge å leke meg litt bak hu, å hun gjorde det samme. "Leken" var igang. Kjørte mot nye burgerking på Angeltrøa i tr.heim da vi ut av en rundkjøring ble helt alene ;) Så både hu og jeg gav på litt gass....... ikke at hun kjørte ifra meg fort,men hun trakk ifra meg for å si det sånn :( Kom til en ny rundkjøring der hu la seg i innerfeltet og jeg i ytterfeltet smilte litt flaut til hu og kjørte av :) JEG VIL HA NY BIL!!!!! Noen som kjenner til hu frestn? Har dame ,men morro å leke bil med andre :D Er det slik at folk med andre bilmerker "leker" litt sammen ? Måtte bare få ut noen tanker om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått et inntrykk av at folk med samme bilmerker skal leke litt jage litt eller hva man skal kalle det. Jeg har hvertfall opplevd det. Er jo litt arti når du ligger å cruiser på E6`n så plutselig ser du 4 runde lykter som ligger lukter deg i ræva.

Leken er i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...