Svensson Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Kjørte hjem fra trening i dag og tok igjen en svart e30 med skriften "Strong bitches" i bakruta i et lyskryss. Så at det var en ung pen blond dame som kjørte den. Saken var den at jeg begynte å svinge å leke meg litt bak hu, å hun gjorde det samme. "Leken" var igang. Kjørte mot nye burgerking på Angeltrøa i tr.heim da vi ut av en rundkjøring ble helt alene Så både hu og jeg gav på litt gass....... ikke at hun kjørte ifra meg fort,men hun trakk ifra meg for å si det sånn Kom til en ny rundkjøring der hu la seg i innerfeltet og jeg i ytterfeltet smilte litt flaut til hu og kjørte av JEG VIL HA NY BIL!!!!! Noen som kjenner til hu frestn? Har dame ,men morro å leke bil med andre Er det slik at folk med andre bilmerker "leker" litt sammen ? Måtte bare få ut noen tanker om temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 For all del ikke kjør om "kapp" med en 316!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Har fått et inntrykk av at folk med samme bilmerker skal leke litt jage litt eller hva man skal kalle det. Jeg har hvertfall opplevd det. Er jo litt arti når du ligger å cruiser på E6`n så plutselig ser du 4 runde lykter som ligger lukter deg i ræva. Leken er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Skal man være med på leken må man tåle steken ....Eller noe sånt Men du har helt rett. Man skal ikke kappkjøre med 316, selv om man tror den går raskere med bedre lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 får håpe blondien er medlem her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, hu hadde nok litt mer power under panseret enn det du har.. Som du selv skriver under innleggene dine: TTT... Det passer jo med 316 det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Det sto vel Street Bitches i bakruta, og ikke Strong Bitches http://www.streetbitches.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Pleier å "leke" med andre i trafikken Når mannfolk ser at en jente kjører blir de helt besatt av å kjøre ifra, eller vise at de er "bedre" eller har "mer" bil he he, synes bare det er morsomt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hun blondina kjørte nok en E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 du har så rett så rett P.I.B Er hu Tina der med den svarte 320i' en.. Er ikke såååååååmange hester mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe...jaja, ble frakjørt av hu ja ,men jeg ble så satt ut at jeg gira feil....tror jeg.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe.. no offence, men kjører man en 316i er vel Micraer, bobiler og diesellørjer uten turbo det eneste man klarer å kjøre fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå