Gå til innhold

Visker som virker når det passer, peiling noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har peiling på visker på en e36. den har en føler på viskeren som gjør at den skal stoppe under en viss far og gå over på interval. men min går på interval hele tiden selv om er kjører over 50 og

Skrevet

Hvis viskeren står på interval når du stopper skjer det ingenting. Hvis du har viskeren på normal visking, og så stopper bilen i et kryss f.eks. Så går den automatisk ned på interval. Begynner du å kjøre igjen, så begynner det å viske normalt... Skjer dette???

Skrevet

nei det er det som er prob den vil ikke på igjenn. noen som vet om den kan kobles vekk

Skrevet
Hvis viskeren står på interval når du stopper skjer det ingenting.

Når viskaren står på intervall og du stoppar så stoppar ikkje viskaren. Den går den fortsatt på intervall...men med 10-12 sekunds pause...

Skrevet

Har du byttet stereo, eller hatt ute stereoen i det siste. Jeg hadde dette problemet på en tidligere E36 jeg hadde, å etter å ha byttet stereoen, så virket mine viskere på samme måte som dine. Det som hadde skjedd, var at i ISO kontakten bak på spilleren, så var det en ledning m/stikk på(tror den var hvit), denne hadde kommet i kontakt med noe gods (jording) i bilen, å da ble viskerene slik. Dette er ledningen som gir hastighetsignal, å når den blir jordet, så oppfatter computeren i bilen det slik at den står stille, å viskerene går deretter. En runde med isoleringstape runt ledningen, og problem løst.

Skrevet
Hvis viskeren står på interval når du stopper skjer det ingenting.

Når viskaren står på intervall og du stoppar så stoppar ikkje viskaren. Den går den fortsatt på intervall...men med 10-12 sekunds pause...

Ja, det er vel slik at den går ned ett hakk. Har du på den raskeste, så går den ikke ned på den tregeste. Den går ett hakk ned.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja har byttet sterio men det er jo snart et år siden men eg må sjekke dette, det kan jo hende at den har tatt turn takk for alle tips :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...