zHk Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Heisann! For et par mnd siden kjøpte jeg meg ny bil! Tenkte og legge ut no bilder av den her BMW 520i - 24v - `91 Bilen er eid av en eldre mann før meg, rullet 167.000km. Strøken som fy! Så, det jeg lurer på er hva jeg kan gjøre med den? Jeg har noen lapper jeg har tenkt jeg skal bruke på den.. Har tenkt på noen felger med 10cm kant 18", senking og hvite blinkers bak.. Noen andre tips? Skal forresten også fikse høyre baklyset (en liten sprekk i det ) Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Tja...tåkelys? =) Og hvite blinkers hele veien, ikke bare bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 18" M felgene kler e34 perfekt. www.gsbildeler.no selger de. Ellers ville jeg klasket på en 40-50mm senking og hvite lamper forran,bak og siden.. Ellers fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 tentke litt på tåkelys også ja.. menneh skal bestille fra gsbildeler.no ja.. håper det blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 det er vel 10-15% på bmwccn medlemmer hvis du er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 ser bra ut dette. gratulerer med ny bil få på litt senk, hvite blinklys, felger og kanskje en annen front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Få på de 18" M felga fra gs ja Og hvite blinkers hele veien. Ellers utrolig fin bil Du var heldig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 errrrr, bare hos meg bildene tryner eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Bildene er fine her iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 fine biler og en fin bil her iallefall.. ja, sier meg enig om att du også burde kjøpe noen hvite blinklys i skjermer og i fronten. så kan du jo alltids vurdere en refleksplate. ikke alle som liker det. men, jeg synes da det blir litt mer helhet i det. sitter det spredere på bilen da? ser ikke slik ut. det er jo kanske noe å tenke på?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå