Pelton Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 1994 BMW 325TDS. Km std 260000km. bilen min har "sånn gradvis plutselig" begynt å gå dårligere .... den øker ikke like fint, bråker mer og bruker mer diesel, virker ikke som den øker raskere når man kommer opp i turtall heller... bare en tone hele veien liksom...... Hva kan dette være? har skifta olje og filter, mororrens ved oljeskift, innsprøytningsrens, nytt luftfilter, men til ingen nytte. skal bytte diesel filter når jeg får tak i det. de var fri for filter her når jeg skulle kjøpe.. kan det være kun dieselfilteret? eller begynner turboen min å skrante? (ingen ulyder, jam fin turbolyd) kan det være pumpa??.... da legger jeg meg ned og skriker... litt dyr den har jeg hørt....;( ca pris på bytteturbo til denne bilen? Hva tror dere om å chippe en motor som er gått såpass langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 LMM kan være sliten? Jeg ville ha chippet. Mye å hente på TD biler. Tror ikke det har noe å si at den har rullet noe. TDS motorene går laaangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 bytteturbo og byttesieselpumpe er omtrent samme pris på. ikke mye arbeidstimer på verksted å skifte noen av delene heller. Hvis det aldri har vært byttet dieselpumpe på denne bilen vil jeg tippe det er den.... Få en diagnose på et merkeverksted, de finner nok ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå