Gå til innhold

TopGear-nedlasting

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert en del som vet om det, men hvis det er noen flere som er interesserte i hele sesonger av TopGear, så ligger de ute på Mininova:

http://www.mininova.org/search/?search= ... n+complete

Den nederste er alle sesongene i én x! :o

Dette er forøvrig fom. da Clarkson ble programleder. Og det er selvfølgelig komplette episoder, ikke det der halve crapet NRK sender.

PS: Det er IKKE jeg som har lagt ut dette, og jeg linker til det kun fordi det bare er et TV-program som allikevel går over eteren. Moro å ha slikt liggende for oss fanatikere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene er separate i xen ja, så du kan gå inn og velge bort filer (episoder) om du har en litt "avansert" klient, og slipper dessuten at du blir sittende igjen på 99% og en ikke-fungerende rar-pakke på 28gig.. da har du garantert en del episoder som funker.. ;)

Hvis det var det du mente da.. hvis du tenkte på helt separate xs så finnes det mye på finalgear.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle episodene er separate i xen ja, så du kan gå inn og velge bort filer (episoder) om du har en litt "avansert" klient, og slipper dessuten at du blir sittende igjen på 99% og en ikke-fungerende rar-pakke på 28gig.. da har du garantert en del episoder som funker.. ;)

Hvis det var det du mente da.. hvis du tenkte på helt separate xs så finnes det mye på finalgear.com.

Er veldig grønn på dette som du kanskje skjønner, bruker bare limewire til å laste ned musikk/serier og filmer...

Hvilke klienter mener du ?

Og en annen ting, har søkt etter 24 serien på limewire, men der får man ikke søkt etter den pga at det måvære minst 3 tall/bokstaver vet ikke hvor man får lastet ned denne serien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du for eksempel laster ned x-klienten Azureus, og bruker xspy.com til å laste ned xs, finner du tonnevis av 24-episoder og sesonger. Kul serie, forresten, har sett alle 5 sesongene :)

Kunne du gitt meg linkene, hørtes bra ut ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du for eksempel laster ned x-klienten Azureus, og bruker xspy.com til å laste ned xs, finner du tonnevis av 24-episoder og sesonger. Kul serie, forresten, har sett alle 5 sesongene :)

Kunne du gitt meg linkene, hørtes bra ut ! :wink:

Klienten finner du på http://azureus.sourceforge.net/ , de har også en god hjelpeside der, med løsningen på de aller fleste problemer som kan oppstå.

Så, for å laste ned 24-xs er det bare å søke etter 24 på www.xspy.com , da kommer du til denne siden: http://www.xspy.com/search.asp?h= ... submit.y=0

Der finner du f.eks. 24 complete season 1 divx, 24 Season 2 divx high quality, osv. Bare klikk på dem, så på "download x".

Når du deretter dobbelklikker på de nedlastede .x-filene, vil disse bli åpnet i Azureus (sett at du har installert det, selvfølgelig), og du kan velge hvor du vil ha de lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes bra ut,. Skjønner det er en stund siden jeg var i download modus. Mye bra å hente ned.

Jeg bruker thex, men mulig noen av de andre som er nevnt her er bedre?

Top Gear er jo helt knall. Har dere sett den episoden hvor progamlederne kappkjører til Oslo? Han ene tar en drit fet Merce og kjører gjennom Nederland, Tyskland, Danmark, opp Sverige og over Svinesund, mens de andre tar båt fra Newcastle til Kristiansand, og så en RIB videre til Oslo... Gjett hvem som vant... hehe Så den på flyet til New York, så ikke sikkert den har gått på eteren her hjemme... usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...