bmwrasaren Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Legger inn et bilde av den første BMWèn jeg har hatt, en BMW E21 323i som jeg kjøpte når jeg var 16 år. Ja jeg vet det at det er en stor forbrytelse å bruke en så spesiell bil på bane. Beklager så mye. Tenkte ikke klart før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 FY sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Den så litt sliten ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 voldtekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Syns det er tøft att gamle BMW`er blir brukt i rallycross,bakkeløp osv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Sikkert noen som vil restaurere den Synes det er litt kult at de gamle BMW`ne kjemper sin siste kamp i et bakkeløp jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Syns det er tøft att gamle BMW`er blir brukt i rallycross,bakkeløp osv jeg Det er jeg helt enig i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 ja, det så igrunn litt sliten ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Er det du eller de andre deltakerne på banen som er dårlige sjåfører siden bilen er helt oppbulket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er det du eller de andre deltakerne på banen som er dårlige sjåfører siden bilen er helt oppbulket?? Er nok de andre som lager alle bulkene i sidene Men fronten har nok jeg tatt meg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hehe.. ja så bilen på Sigdal i helga, gikk ikke sæærlig bra da!! litt oppbrukt kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Var ikke jeg som kjørte den i sigdal Jeg mista den i fjor på bud. Bilen var nokså slitt når jeg mista den, og den kokte flere ganger det løpet, så bilen sang på siste verset da. Jeg var egentlig ganske sjokkert når jeg så at bilen kjørte rundt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hehe, ja! Er vel Marius Krogseth som har den nå, å delte me turboline! før det var det Løken som hadde den åsså var det vel deg føre det?? svart å oransje?? Hehe.. veit hele historikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Her er enda en E21, brukt i rallycross. Bildet er tatt fra Finnskogbanen. Skulle ta bilde av bilen til en kompis , (røde MK1'n bak) derfor det dårlige bildet. Noen som vet hvem det er? En annen kompis av meg kjørte også en E30 325 med skikkelig N/A trim i bilcross i fjord. Sort. Har desverre ikke noe bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hadde selv E21 i bilcross, E30 325 motor + sveist sperre = Blårøyk... Men morro var det ... ineffektivracing.com eller no.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå