mk325i Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Jeg skal kople ut ABS bremsene på min bmw 325i, 88mod. Det skal være så lett som å ta vekk en sikring! men hvem sikring?? Eller er det non annen måte å fjerne den på?? kan noen hjelpe meg?
Mr_Sunde Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Er ikke sikker på hvilken sikring det er, men du kan jo koble fra pluggen på en av følerene så er den ut av drift, men da vil jo ABS lampen lyse konstant. Har også funnet ut at viss du tar mange nok piruetter i stor fart så blir ABS'en så forvirret at den kobler ut:)
Stjernstedt Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Har også funnet ut at viss du tar mange nok piruetter i stor fart så blir ABS'en så forvirret at den kobler ut:)
ehrnst Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 klipp av alt som heter abs-slanger og ledninger, skaff ny bremsepumpe osv å koble til det. eller hvorfor ikke kjøre med abs?
Lien Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvis du ser i instruksjonsboken din så står det hvilken sikring det er. Eventuelt kan du skru av lokket på ABS oumpa og ta av releene.
mk325i Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Har desverre ikke boka, men skal prøve releet, takk for svaret =)
tore Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Er ikke sikker på hvilken sikring det er, men du kan jo koble fra pluggen på en av følerene så er den ut av drift, men da vil jo ABS lampen lyse konstant. hva med og ta ut lyspæren i instrumentpanelet da?
Mr_Sunde Skrevet Juni 23, 2006 Skrevet Juni 23, 2006 Er ikke sikker på hvilken sikring det er, men du kan jo koble fra pluggen på en av følerene så er den ut av drift, men da vil jo ABS lampen lyse konstant. hva med og ta ut lyspæren i instrumentpanelet da? Foreksempel det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå