Trygve Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Bilen starter nett og nett når den er kald og startar ikkje når den er varm. går veldig ujevnt på tomgang og slokner visst eg gir mykje gass..., må liksom "lirke" den opp i turtal. når eg ved 3000omdr slepp gassen for å så gi gass igjen smeller den. når den går på tomgang høres det ut nett som om den berre sku ha gått på 4 cylindere.., men har prøvd å ta ut ei og ei plugghette so det virker som alle 6 er med. veldig vibrasjon i motoren i forhold til slik det skal være. var på ein liten prøvetur i stad og bilen drog berre når eg hadde 1\4 pådrag. visst eg gav meir på berre dabba den av. noen som har ein formeining om kva det kan være? Blir nok buss imårra Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Problemer med bensintilførsel ? Hadde en del av de samme problemene med en M30B35 i en E32... da var problemet at den druknet i Bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 men ka kan isåfall være grunnen til at den drukner i bensin? nokon vesentlige ting eg kan sjekke? smalt det i bilen din og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Kontroler lambdasonden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei Dette kan også høres ut som om kaldstart anordningen ikke funker eller dvs er på hele tiden. Det sitter to følere foran på toppen. En av disse skal være den som styrer "choken" dvs føler om moteren er kald eller varm. Det virker som om det er koblet ut. Jeg hadde et slikt problem på en opel en gang da var det brudd i ledningen inne i kontakten. Jeg er ikke sikker men lurer på om det er den blå kontakten på din motor. Ellers er lambaen et godt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 ja eg får prøva på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå