Gå til innhold

BMW E34 535i m30 går ikkje skikkelig

Trygve
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen starter nett og nett når den er kald og startar ikkje når den er varm. går veldig ujevnt på tomgang og slokner visst eg gir mykje gass..., må liksom "lirke" den opp i turtal. når eg ved 3000omdr slepp gassen for å så gi gass igjen smeller den. når den går på tomgang høres det ut nett som om den berre sku ha gått på 4 cylindere.., men har prøvd å ta ut ei og ei plugghette so det virker som alle 6 er med. veldig vibrasjon i motoren i forhold til slik det skal være. var på ein liten prøvetur i stad og bilen drog berre når eg hadde 1\4 pådrag. visst eg gav meir på berre dabba den av. noen som har ein formeining om kva det kan være? Blir nok buss imårra :cry: Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette kan også høres ut som om kaldstart anordningen ikke funker eller dvs er på hele tiden. Det sitter to følere foran på toppen. En av disse skal være den som styrer "choken" dvs føler om moteren er kald eller varm. Det virker som om det er koblet ut. Jeg hadde et slikt problem på en opel en gang da var det brudd i ledningen inne i kontakten.

Jeg er ikke sikker men lurer på om det er den blå kontakten på din motor.

Ellers er lambaen et godt forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...