Muren Motorsport Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Når enn spør etter en ting.. F.eks "hvordan fikse handbrekk på E30" Å du legger sjel å skjorte i å svare.. Men får aldri respons på hvordan det har gått! Er det ikke normalt å få tilbakemeling på slikt? Eller?? leter ofte etter etter en liten "takk for tipset" men det skjer skjelden.. Er normal folkeskikk på vei ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Må si meg helt enig i hva du sier, men jeg må ærlig innrømme jeg har glemt å gjøre det et par ganger Må bare beklage til de jeg kanskje har gjort det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 helt enig. samme gjelder når man spør om noe, går ann å slenge på en "på forhånd takk for svar" eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Skrev takk for svaret en gang her jeg, da fikk jeg "trenger ikke takke, er det vi har forum for" som svar. Takker for det noen ganger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Sant nok. Eg veit at eg ikkje har vore så veldig flink til å seie takk for tipset o.l, så det beklager eg Skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Vært fint med tilbakemeldinger på om tips etc faktisk stemte ja,eller hva som var løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Gff, føler meg litt truffen der ja, skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 syns jeg har vært veldig flink til å takke men somsakt det er et forum du er ikke nødt til å svare! så jeg syns folk kan velge selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Enig, så enig..... Tror folk tar dette forumet litt for gitt, og ikke tenker på at dette forumet ikke ville ha fungert uten dem som virkelig ønsker å hjelpe andre.. Det tar ikke lang tid å skrive "takk for hjelpen" eller noe i den duren, men folk, og spesielt yngre personer (18år+++), tror jeg har litt give me, give me holdning uten å tenke på at noen bruker tid og ressuser på å hjelpe dem...!!! Dette er iallefall mitt inntrykk, men håper egentlig at jeg tar feil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg pleide ofte å takke for meg når jeg fikk råd og hjelp om et problem. Men nå er jeg ikke i teknisk i det hele tatt, har ikke bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 *Er enig med deg Deep Dish.... Dette forumet et veldig folkelig og hyggelig, men jeg tror det vil bli enda bedre om folk tar seg tid til å takke for svar og hjelp, skal ikke så mye til for å gjøre det enda hyggeligere mellom oss BMW elskere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Høfflighet og folkeskikk må være på plass i et forum! For min del passer jeg altid på å takke. Takk for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 En fin løsning som mange forumer har er at man kan gi "rykte" eller "karma" til andre brukere på innlegg. Som kan leses i profilen sin. Så får man "rykte" poeng som vises under "bosted". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 opplever mer og mer unødige og til og med frekke komentarer på forumet....veldig synd egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 tror jeg selv har vanligvis takket for tips men synes det blir litt OT og skrive takk egentlig.. bare et ekstra innlegg som ikke har noe med spørsmålet gjøre.. samme som om noen legger ut bilde av bilen sin og det er 4 sider med "fin bil" fra forskjellige personer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå