Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

LED er for de som vil ha et nøkternt ringlys i mørket, CCFL er for de som vil ha bilen til å se ut som den er på syre.. :lol:

Neida, mange CCFL er veldig pene, og de eneste som viser godt i dagslys, men noen av de er VEL sterke.

Skrevet

FK-lykter med AE (CCFL, right?) hagenisses isbil

1_sm.jpg

LED (tror jeg da) AE i Sonar-lykter:

_MG_2450_red_sm.jpg

Ja, de står på :P

Natten (mine)

_MG_2474_red_sm.jpg

_MG_2476_red_sm.jpg

Alle bilder tatt av meg (selvsagt :P )

Skrevet
Er den sånn hele lykte sett med orginale angle eyes, eller bare sånn lettmonterte ringer du setter i di gammle lyktene?

Er på jakt ikker norsk side med sånn ringer only, men eller er det http://www.understeer.com/onlinestore-lighting.shtml i utlandet.

Vist du er intressert i og spleise i frakt og porto fra ein utenlands side er jeg med:=)

Skjønte ikke helt hva du skrev :S Men er på utikk etter ringer only ja. Skal ikke ha hele lykta med ringer.

Er sikkert med på og spleise på frakt, men du bor jævelig langt unna meg. Da blir det litt vanskelig for da må den som motar det sende det vidre til den andre. Vet ikke om det blir billigere?

Edit: Må nok ha CCFL ja :D

Skrevet

Det er så jævelig mange forskjellig :S Hvem er seriøs og hvem er ikke? hehe.. Noen av lysa skille rliksom 30 dollar så hva er kvalitet? Takker hvis du linker for meg :)

Skrevet

*Sånn for å plutselig ikke bare svare:*

jeg har ikke kjøpt slikt separat, så jeg kan da ikke uttale meg, men vær bl.a. obs på at noen av dem ikke sender til utlandet (utenfor usa). Står forklart.

Noen krever også at du har verifisert adressen din hos paypal og betaler med dem.

Kommer nok folk her i morgen som har kjøpt på ebay, og som kan si mer om kvaliteten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...