Crazy-Kid Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan Angel Eyes er best? CCFL eller LED ? Har fått tilbud på 799,- for LED, men hørte av noen andre at CCFL er mye bedre? Hvor får jeg kjøpt det?
AC Schnitzer Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvilke? Har hørt at CCFL lyser/vises bedre i dagslys uten at jeg skal påstå det, kun hørt andre si det. Får vel kun ringer også...
Crazy-Kid Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Søkte litt på google og fant en test. De kom fra til at CCFL var best! Link: http://e46fanatics.com/features/feature.php?news_id=45
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 CCFL lyser bedre (sterkere) i dagslys ja. LED kan bli *usynlig* i dagslys, faktisk.
Crazy-Kid Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i CCFL? Helst norsk side, men er det ingen utvei så blir det utelandsk..
gemiz Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Er den sånn hele lykte sett med orginale angle eyes, eller bare sånn lettmonterte ringer du setter i di gammle lyktene? Er på jakt ikker norsk side med sånn ringer only, men eller er det http://www.understeer.com/onlinestore-lighting.shtml i utlandet. Vist du er intressert i og spleise i frakt og porto fra ein utenlands side er jeg med:=)
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 LED er for de som vil ha et nøkternt ringlys i mørket, CCFL er for de som vil ha bilen til å se ut som den er på syre.. Neida, mange CCFL er veldig pene, og de eneste som viser godt i dagslys, men noen av de er VEL sterke.
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 FK-lykter med AE (CCFL, right?) hagenisses isbil LED (tror jeg da) AE i Sonar-lykter: Ja, de står på Natten (mine) Alle bilder tatt av meg (selvsagt )
Crazy-Kid Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Er den sånn hele lykte sett med orginale angle eyes, eller bare sånn lettmonterte ringer du setter i di gammle lyktene?Er på jakt ikker norsk side med sånn ringer only, men eller er det http://www.understeer.com/onlinestore-lighting.shtml i utlandet. Vist du er intressert i og spleise i frakt og porto fra ein utenlands side er jeg med:=) Skjønte ikke helt hva du skrev :S Men er på utikk etter ringer only ja. Skal ikke ha hele lykta med ringer.Er sikkert med på og spleise på frakt, men du bor jævelig langt unna meg. Da blir det litt vanskelig for da må den som motar det sende det vidre til den andre. Vet ikke om det blir billigere? Edit: Må nok ha CCFL ja
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 De er billige på www.ebay.com . Bare søk etter CCFL og E46. Evt, så kan du sjekke ebay i england (www.ebay.co.uk) Er flere her på forumet som har kjøpt, så bruk søkefunksjonen her for det den er verdt
Crazy-Kid Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Det er så jævelig mange forskjellig :S Hvem er seriøs og hvem er ikke? hehe.. Noen av lysa skille rliksom 30 dollar så hva er kvalitet? Takker hvis du linker for meg
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 *Sånn for å plutselig ikke bare svare:* jeg har ikke kjøpt slikt separat, så jeg kan da ikke uttale meg, men vær bl.a. obs på at noen av dem ikke sender til utlandet (utenfor usa). Står forklart. Noen krever også at du har verifisert adressen din hos paypal og betaler med dem. Kommer nok folk her i morgen som har kjøpt på ebay, og som kan si mer om kvaliteten
Crazy-Kid Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Skrevet Juni 23, 2006 Takker så mye for det Skal sjekke det ut! Edit: Faen trur jeg skjønte hvorfor det skiller 50 dollar.. Noen selger sett med kun til 1 lykter Faen de er slue! Edit2: Trur jeg har funnet ut hvem jeg skal kjøpe fra: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... 9385QQrdZ1 Men har jeg Xenon/Bi-Xenon eller Halogen headlights? Har orginale lykter som sitter på 318i E46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå