Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hepp! Hvorfor beveger ikke lyktene seg opp og ned når jeg skrur på den dingsen under rattet? E36
320it Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 har du orginale lykter? sjekka om den pluggen til høydereguleringen sitter i lykta, eller kanskje en sikring som er gåen?
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Tror det er orginale lykter iallefall.. Ok, skal sjekke det! Kanskje bryteren er gåen?
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Har angeleyeslyktene fra FK regulering?
kabeldeigen Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Hvis du regulere de, så skal du kunne høre motorene går. Hvis ikke så for de ikke strøm
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Kjør bilen inntil en vegg og test. Ser du ikke lysene går opp og ned, så er feilen at dem ikke får strøm. Er den ledningen du har på første bilde ja.
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Jepp, har testet det der, men finner ikke ut hvor den ledningen skal sitte..
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Men har du -originale- lykter? Hvis du har originale lykter, så skal du feste den kontaktet inn i del nummer 15 her -->
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 De lyktene her har vel heller ikke nivåregulering? Angeleyes lyktene jeg har bestilt.
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 De har nok garantert ikke nivåregulering. Disse som du har bilde der, har ikke. Det legger som regel på en del mer i pris på lyktene. Er det ofte at du evt forflytter gullbarer i bagasjen som trengs at du stiller? Stiller du generelt ofte? (eller kanskje du rett og slett bare lurer)
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Men har du -originale- lykter? Takk for et fint illustrasjonsbilde.. jeg vet ikke om jeg har orginale lykter.. kanskje bildene jeg tok er for dårlige?
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 De har nok garantert ikke nivåregulering. Disse som du har bilde der, har ikke.Det legger som regel på en del mer i pris på lyktene. Er det ofte at du evt forflytter gullbarer i bagasjen som trengs at du stiller? Stiller du generelt ofte? (eller kanskje du rett og slett bare lurer) Hehe, nei ingenting sånt.. jeg liker bare ikke at ting ikke ikke fungerer:)
Mikaelft Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan ser jeg om jeg har orginale lykter da? Noen som har et bilde som viser hvor jeg skal koble til nivåreguleringskabelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå